Blogghatare :O

Sitter på Mc med Tina , Sarah och Sandra. Mina kära vänner som hatra bloggare, just därför jag gör ett fjortis inlägg på Mc. Vi har precis haft matteprov och det sket sig totalt. Om en timme är det dax för idrott sen slutar vi, när jag kommer hem blir det väl till att leta praktikplats :/ Vad ska folket ha för sig annars idag då? Själv ska jag nog hem till mamma och äta , kroken ska självklart med. Så ska det bli spännande att se Niklas sen , som var och klippt sig. Hoppas på bättre resultat än sist. Nej nu kommer flickorna med kaffe här måste avbryta.

Så ja detta fjortis inlägg var enbart till mina kära giiiiiiiiiiiiiirlis, puss på det ;D hahahahaha!


/ Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback