Bakdag

Hej på er sitter på väg hem nu från Norrköping, ska hem och baka :) Tänkte göra bullar och bröd, ska ta med några till mamna hade jag tänkt. Sen baka några till Sofia också, hoppas hon blir glader då. Annars så blir det en lugn dag tillsammans med mina pojkar. Fick reda på att jag har världens skönaste skolvecka framför mig idag. Onsdag: börja halv nio med matte , ha hål , gympa sen sluta klockan 12. Vilket betyder att jag är hemma ett :) Tordag: Sovmorgon till tio, en lektion som slutar tolv, sen hem. Fredag börja åtta och sluta tolv. Jag älskar den här veckan. Snack skönt innan lovet, mitt efterlängtade lov då jag ska få träffa Mirabell <3 YES! Hoppas på att hinna träffa Aofia i veckan också. Nej nu ska jag slö surfa.




/ Kram M

Kommentarer
Postat av: Sofia

jag blir jätte glad :)

2009-02-09 @ 22:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback