ajaj

Hejsan på er. Jag kan tala om att jag inte svikit bloggen, jag lovar och svär. Jag har bara haft väldigt ont sen jag satte i tandställningen.  Jag drog ut en tand som vägrar att läka ihop, och lider av världens mensvärk, allt kom verkligen på samma gång. Sedan an massa inlämmningar som ska in. Nej nu känns det inte alls fel att lovet är på väg, då jag änkligen kan spendera lite tid i stallet :D och med Sofia såklart. Han har ju pratat om att hon vill följa med så det kanske blir läge nu? Hade ju velat haft tid med Niklas också men han jobbar ju :( Inte långt kvar till ettårs dagen som tur är, då ska vi iallfall bara vara med varann :). Snart ska jag till min älskade mamma och laga mat, trevlans. Helgens planer är väl att vara med Sofia tror jag :D Vi ses inte så mycket i veckorna nu när jag har massa plugg tyvärr :/ .. Nej ni får ha det så bra <3


/ Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback