<3

Såg att det var på tiden att uppdatera nu , haha. Helgen var mycig och spenderades med min Niklas, vi tog det bra lungt och hade mys. Igår var jag i stallet, red Jadden och Ravon. Två riktigt trevliga pojkar måste jag säga, senare på kvällen tog jag det bra lungt. Var i stallet idag med och hade egen lektion med två flickor, dom var super söta och lektionen gck jättebra. Dom skulle komma tillbaka på Torsdag med två kompisar. De skulle även anmäla sig till ridlägret jag ska jobba på i sommar, nöjd kund=bra kund. Så i veckan blir det väl till att hänga i stallet, och plugga lite. Har även bestämmt en kaffe med Bettan någon dag :) Idag vet jag inte vad som händer skulle ta en fika med Sofia , men vart lite ändrade planer. Får se om någon har lust att ses? Nej ska mata min skrikande Krok nu.

/ Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback