1 år av kärlek :D

Då var det den 23:e då :) Idag har jag ock Niklas varit tillsammans ett år, jösses tiden bara flaxar förbi. Så idag ska han få sin present som är hemlig än sålänge , även för er kära läsare. Ska även laga mat på menyn står: Räkor och avokado till förrätt, fläskfilé, potatisgratäng och sås till huvudrätt, till efterrätt serveras varma päronhalvor med smält after eight och grädde. Hoppas det ska smaka iaf :) Just nu sitter jag i Norrköping och fikar för att invänta mitt tåg. Hoppas bara det är i tid, hatar att vänta som vanligt. Imorse kom jag tjugo minuter försent p.g.a att tåget väntade in ett annat tåg som skulle passera oss i Åby :S Vilket gjorde att jag missade min buss, det är inte först gången något sådant händer vill jag lova. Och  när man ifrågasätter blir dom sura och säger att man får gott ta sig den tiden (?) Dom är väldigt konstiga. Men nu ska jag dricka upp mitt kaffe sen röra mig mot tåget , kan ju hända att det blir en uppdatering där med om jag är uttråkad.

Grattis till oss :) <3


/ Kram M

Kommentarer
Postat av: fridat

GRATTIS PÅ ER! Skapliga menyn du ;)

2009-02-26 @ 18:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback