Ungjävlar

Blir så trött på folk som skaffar barn men inte har tid att uppfostra dem. Vad är det för idioter som släpper sina ungar ute med smällare och tändare själva? Ungarna kan ha varit max tolv och lovar att om de kommer tillbaka så ska jag följa efter dem hem och ta ett jävla snack med deras föräldrar! De smällde av en smällare I vårat trapphus, vaför smäller man inne i ett trapphus? Just nu sitter jag hemma med tre rädda djur, dom har inte regarat innan när folk har vairt utanför och smällt men nu när de smällde inne lät det så högt. Usch nu är jag för arg för att skriva , dels för ungjävlarna och dels för att jag har lite andra problem. Ska försöka lägga in dagens disney innan jag går till mamma om jag hinner.

De enda smällare ungar ska ha är..

... SMÄLLKARAMELLER!

/ kram M

Kommentarer
Postat av: TripleSex - Sex som det ska vara!

Grattis, du är finalist i min tävling om veckans blogg! :D

2009-12-31 @ 13:11:07
URL: http://triplesex.blogg.se/
Postat av: frida t

Håller med! :)

2009-12-31 @ 18:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback