Toooookigt

Är galet just nu här hemma, Niklas är hos Erik och alla våra djur struntar totalt i allt de någonsin lärt sig. Här sitter jag och försöker få dem att lyssna men nej inget svar. Men har ju läst att djur också har "trotsålder", någonstans mellan 1 1/2 år - 2 1/2 år.. Kul då att alla mina djur ligger där samtidigt. Dessa saker försöker jag få mina älsklingar att förstå:

  • Som hund ska man inte stå i fönstret, visst katterna gör det  men de är smidiga.
  • Man morrar inte på saker utanför fönstret
  • Man springer inte fram och tillbaka på soffkanterna som hund.
  • Som katt är det visserligen okej att vara i fönstret men inte uppe i min gardin
  • En katt ska inte heller äta upp sin husses data stol (är ett stort hål i den)
  • INGET av mina djur bör riva upp mitt lakan för att äta skumgummi men det gör ALLA.
  • Alla djuren har även en tendens till att alltid stå på min dator, varför?

Ja som ni ser så går allt dåligt idag, men jag älskar endå mina pälsbollar mer en något annat så tro inget annat. Klart dem är jobbiga, men det är ju mina barn. Katten Krok, Malfons och Roger ♥


- Vi har inte gjort något, lovar!




Kroken du döljer något?


/ Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback