Swiiiin!

Okej nu har jag varit en jävligt duktig tjej kan jag säga, har jobbat upp två betyg igår och känner mig hur bra som helst. Plus att jag faktist har tagit den omtalade och farliga sprutan :0 Men det gick ju superbra förutom att jag grina ca 10ggr innan jag skulle ta den. Ja jag har en jävlafobi. Men jag tog det iaf, det största skället till att jag tog den var för jag inte vill smitta ner min mormor eller någon annan i min närhet. Det andra var om jag skulle bli riktigt sjuk av sprutan skulle jag ju få ligga på sjukhus och sticka i mig fler nålar. Så tror det var bra har ju inte börjat gått baklänges än iaf. Men har varit dålig som ett as med feber, muskelont och illamående. Men gick över då man sov i 13timmar. Just nu sitter jag och sjunger lite Disney, SOOOOO MEE :D Har klarat av 39låtar, hittade en lista med 115 :) Så ska jag plugga lite samtidigt, och på Tordag blir det Stockholm med den bästa klassen i hela världen.

NU ska jag dricka kaffe med min älskling och leta lite på våran "julklapp" som vi ska köpa iår. Vi ska åka på en resa , vi hoppas på att hitta något mysigt spa ställe eller så men vi får se.

Kul att det är många som har börjat läsa bloggen också känns superkul, har också fått höra att folk vill att jag ska börja uppdatara mer vilket jag ska :) Ha det bäst så länge..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback