Orkar inte ..

Jobbig dag, vet inte var jag ska börja. Just när jag hade fått upp allt till top så går det åt helvete, jag känner mig nu allt med stressad. Jag blöder näsblod, har ofta feber ( inte jättehög alltså), huvudvärk och idag spydde jag helt enkelt för att jag var så stressad. Jag vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt och göra alla glada. Jag känner sådan press hela tiden. Jag vill vara alla till lags, men känner nu att de inte går jag måste folkusera på MIG och MITT!

Jag har även hittat en böld på vänstra sidan av magen,  alltså en på insidan. Kände att det gjorde ont när jag tog på stället, men jag såg inget så tröck lite på området och kände en "vattenböld". Och så mår jag illa när jag tar på den. Är det någon som har en aning om vad det kan vara? Mamma ska känna på den imorgon om den är kvar annans ska jag nog kolla upp det. Jag känner mig bara låg nu men ska försöka peppa upp mig lite. Ni får ha det så bra ikväll själv ska jag ah familje mys framför TV:n


Red finaste Mirabell idag, bästa som hände på hela dagen ♥
Mirabell, jag älskar dig ALLTID!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback