Okej nu är det trist.

Åh jag har tråkigt vet inte vad jag ska göra riktigt. Vet att vi behöver gå och handla men jag finner lixom inte orken ;) Nej jag ska nog rensa lite så vi får ner saker i källaren som bara är i vägen. Känner att det behövs för att folk ska få plats på nyår. Ska ha fest här hemma så om någon är interesserad av att komma så är det bara höra av sig. Känner på mig att det kommer bli jättebra, har bjudit massa gamla vänner så tror det kan bli en skön blandning av människor. Mina bebisar ska självklart inte vara hemma, jag är inte korkad självklart vet jag att man inte har djur på fest. Nej de ska vara hos mamma så att någon kan se efter dem då raketerna börjar smälla. Så tack snälla mamma du är bäst, jag älskar dig! <3


/ Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback