Nattmys.

Ja nu sitter jag här igen och tyvärr så hann jag väcka Niklas imorse men somnade då själv. Så jag somnade alltså kvart i sju och vaknade tre på eftermiddagen (Y) Nej jag blir så arg på mig själv och nu sitter jag här på natten och kan inte somna. Jag blir tokig! Varför, varför? Det finns ju inte så mycket att göra. Men iaf så sover roger nu på min högra sida, malf på min vänstra och kroken mitt i knät. Dom är för söta (iaf när de sover ;D).. Jag ska väl ta en kopp te, har ju även en liten nostalgitripp och kollar igenom sakerna som ska ner i källaren. Massa trams sen man var liten och skrev/ritade massa. HAHA!

På tal om nostalgi, kolla bilden :O


/ Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback