Hemma .

Nu är jag hemma igen från stallet idag, eller ja jag har varit hemma en stund men var ute med Roger först osv.  Idag blir det lugnt hemma med lite städ ska nog till mormor en sväng också. Vart inte att fika hos bror ska dit imorgon istället och eftersom det inte vart baka igår så kanske det blir idag istället. Handy Horsen gick jättrebra, barnen var glada och hästarna skötta sig fint. Det var Heidi som hade lite svårt att hålla tempot nere , men hon tillsammans med sin duktiga ryttare kammade hem segern! Själv var jag inte med men hejade på alla så gott jag kunde, och imorse red jag finaste Mirabell. Det gick helt okej :)

Pratade även lite med A-L om att jag ska få rida deras häst, känner mig hur hedrad som helst då han är så snygg tycker jag :) Och han ser så jäkla snäll ut så jag hoppas det kommer bli bra. Skulle testa rida under jullovet först med A-L så hon ser att allt går bra sen ev kunna ta en dag i veckan i vår. Känns så spännande och kul, hoppas bara jag är tillräckligt bra. Har även blivit erbjuden av C att åke med henne då hon ska rida sin häst så kanske jag slipper ta bussen, jätte snällt! Sedan har även hon frågat om jag kanske kan tänka mig att rida hennes häst ibland, vilket också skulle vara jättekul. Känns så bra att folk har förtroende för mig.

Fick även ta en lektion med en flicka idag, var kul det med. Jag förstår verkligen att Maria valde det jobb hon har, tycker det är enormt roligt att ha lektioner med barnen. Dom är så rara, nej nu vet jag iaf att jag vill jobba med barn. Kanske inta som ridlärare då jag aldrig tror att jag skulle klara allt som krävs för det , men ev dagisfröken? eller lågstadielärare? Nu vill jag faktist bli vuxen och verkligen göra det jag tycker om..

Vart väldigt långt inlägg nu men va tusan, hoppas det är någon som läser iaf.




/ Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback