En lista i natten.

Jaha sitter här och kan inte sova. HAr nyss tittat lite avsnitt med Hannah Montana, alla djuren sover här hemma (det är inklusive Niklas). Jag ska nog inte sova inatt eftersom vi har tvättstugan imorgon/idag klockan sju, men slänger ut en lista iaf.

2009 börjar gå mot sitt slut,
här är en sammanfattning av ditt 2009!


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: Ja det tror jag :)
2. Höll du några av dina nyårslöften? Nej jag hade inga.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - Hum? Nej. EDIT: Glömde ju att lilla maja föddes i år hon chefen :)
4. Dog någon som stod dig nära? - Nej
5. Vilka länder besökte du? - No one
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? - Mer tid för mina vänner
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? -Ojoj, är nog olika men kanske min 18års dag? Eller dagen jag hämtade Roger?
8. Vad var din största framgång 2009? - Att jag snart pluggat upp alla mina betyg.
9. Största misstaget? - Kanske att jag varit jävligt lat.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? - Ja
11. Bästa köpet? - Utan tvekan Roger <3
12. Vad spenderade du mest pengar på? - Måste nog även det vara Roger, eller mina djur <3

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? - Japp
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? - Svennebanan, rap das armas.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - Tror faktist jag varit gladare :)
16. Vad önskar du att du gjort mer? -  Ja jag önskar att jag hade haft mer tid till körkort så jag hade kunnat spendera mer tid i stallet
17. Vad önskar du att du gjort mindre? - Satt vid datorn
18. Hur tillbringar du julen? - Men min och Niklas släkt.
19. Blev du kär i år? - Nej jag har varit kär länge nu.
20. Favoritprogram på TV? - Svårt, men sex and the city är ju bäst.
21. Bästa boken du läste i år? "Cesar och ha
ns hundar", ni vet mannen som kan tala med hundar. Grymt bra!
22. Största musikaliska upptäckten? - jadu vet inte om jag hittat så mycket nytt.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? - En rejäl fest, och krogrunda.
25. Något du önskade dig men inte fick? - En häst...
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? - Låg bakis!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - Nej jag vet faktist inte, att jag tog körkortet kanske?
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? -  blandad som vanligt.. Men har nu kommit på att jag har en stor kärlek för rosetter.
29. Vad fick dig att må bra? - Mina vänner, djuren, stallet, familj och Niklas <3
30. Vilken kändis var du mest sugen på? - ZAAAAAAAAAAAAAC, MIN ZAAAAAAAAAAC!
31. Vem saknade du? - Flera stycken
32. De bästa nya människorna du träffade? - Matte tror jag :D , sen har det känns otroligt kul att återuppta kontakten med massa av mina gamla vänner också <3


Kommentarer
Postat av: chefen

nä nu får du upptadera punkt 3 ;) maja föddes ju 090315!

2009-12-29 @ 13:05:55
Postat av: Michelle

Nej men vad pinsamt, det tänkte jag inte på :P

2009-12-29 @ 15:05:09
URL: http://michellefrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback