Baka eller inte baka, det är frågan?

Ja vilket jobbigt val jag står inför, ska jag orka baka idag eller inte? Jag älskar ju att baka då jag tycker det är avkopplnade, luktar gott och är smakar gott. Men frågan är om jag verkligen orkar? Mn va fan jag får väl offra mig lite det är trots allt kul. Kanske kan sänga ihop god mat till mig och min karl också? Sne ikväll kan jag njuta av att bara vara hemma osminkad, mysklädd, dricka kaffe med något gott nybakt och lösa korsord. Med andra ord vara precis den lata jävlen jag igenkligen är? Haha mycket på engång som vissa inte viste om mig. Får se om man kanske hinner rensa lite bland saker som ska kastas också, haha skulle ju kännas sköt efteråt iaf. Ja nu vet jag vad jag ska göra ikväll vad ska alla ni andra göra?

Imorgon är det somsagt handyhorse tävling och efter det ska jag ev till lillebror och fika samt betala hand jultidningspengar. Sen ska jag hem till mamma och hjälpa henne att fixa lite extra julmys samt rensa mitt rum hemma hos henne. Ska bli en riktigt myshelg..

På Söndag är det fika med Olivia som står på schemat precis som varje år den trettonde December, och sendan hade jag tänkte träffa Sofia någongång i helgen också. Som ni ser en väldigt fullbokad person, sedan kanske man kan sätta sig med lite läxor idag? Men det beror på om tiden räcker till ;)

Min saknade och älskade lillebror Alexander <3

* GAMMAL BILD *


/ Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback