Tattoo

Oh jag får panik, vet vad jag ska göra och vart jag ska ha den. Men tycker det är jobbigt att ta beslutet om vilken bild :/ Ska ju in och boka tid på Onsdag tillsammans med Tina, och så ska vi fixa praktik också. Blir blommsterlandet i Norrköping troligen, ska bli kul att få prova något nytt :) Men åter till tatueringen, det ska vara tingeling i nacken. Men jag vet ju inte riktigt om jag ska ha "nya" eller "gamla". Ska fråga mamma sen också vilken hon tycker, fast det lutar mer åt den gamla hon är lite fräckare tycker jag nästan. Andledingen till varför det blev just ting? enkelt hon är den seriefigur jag kan avspegla mig själv i ;) Hon är liten och vill för det mesta göra saker rätt, men hon är lite smått svartsjuk och har humörsvängninger till max alltså en michelle i älvform ;) haha.

Snart iväg till stallet med Niklas, som ställer upp och åker buss med mig eftersom mamma inte kunde skjusa. Tack älskling <3 Igår så fick jag rida en efterlängtad Ravon, han var verkligen piggare än förra året. Det var kul och gick väl ganska bra. Känns som jag måste jobba upp mig lite nu då jag inte ridit på länge. Idag hoppas jag på att få rida Mirabell, men ingekligen spelar det inge roll jag gillar alla hästarna men det skulle vara extra kul att ha Bellan <3

Nej nu ska jag ta en kopp kaffe och fortsätta vela med tatueringen. Ikväll händer inget mer speciellt än att  plugga tror jag. Men det behövs ju det också.




/ KRAM M
PS: Jag saknar Sofia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback