Jag är tillbaka!

Ohja , jag är tillbaka för att jag är så bra så folk kan inte vara utan mig? haha skojade bara, nej men jag har precis fixat min dator som bara sluta fungera huxflux :s. Men nu är jag här för att förhoppningsvis stanna :) Kan ju säga att det inte hänt så mycket sen jag skrev sist. Idag har jag varit allmänt slapp och bakfull, givetvis har jag varit i skolan för det måste man vara. Ska man dricka på vardagar får man inte låte det gå ut över skolan det är regel nummer 1. Iaf så var vi först på förkrök hos Jeanette , sen till Dehli och kvällen avslutades på Wasa. Hade trevligt med mina floristbrudar och delade många skratt xD Idag ska jag mest plugga skriva klart novellen sen ta tag i lite annat som ska vara klart nästa vecka , känns skönt att ligga lite före eftersom Sofia snart kommer hem från Turkland och då vill jag ju träffa henne :) Nej nu står det kaffe och kanske kladdkaka på menyn ;) Sen till mamma och efter det lite bilder till bloggen? :O :)




Ha det bäst


/ Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback