Floristbejb!

Hejsan idag har varit en helt okej dag kan man säga, skolan var soft hade floristik och svenska. Inget  vidare jobbig med andra ord :) Vi gjorde runda kompakta buketter med en effekt, gick lite halv bra men endå fick ta hem buketten så jag gav den till min älskade Niklas. På svenskan skrev vi på våra noveller, som för mig faktist går bättre en förväntat får man väl en idé så brukar det rulla på rätt så bra. Efter skolan så vissade jag faktist lite sympati och väntade två timmar med Sandra för att vi skulle kunna ta samma tåg, gulligt av mig tycker jag ;) haha. Så vi gick och kökade på MAX och hade det trevlans, sen nu har jag precis beställt lite kläder till mig själv (A) Fast vad som finns i paketet får ni se då det kommer. Imorgon är det dax för ridningen att dra igång också , skönt att få komma igång igen. Få träffa älskling Mirabell också. Nej nu ska jag sluta bajsa ut ord här och göra något vettigt så som att lägga ut bilder på FB och snoka runt på BDB. Ikväll kommer det även lite bilder från sommaren här i bloggen. Ha det så länge

Min bukett:



/ Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback