Tv?

Kom hem för ett tag sen, gick bra på praktiken fick göra en massa skoj. Bla. Buketter och kransar, sen åkte jag med min handledare ut till deras växthus utanför stan. Det var kul :) När jag kom hem så hade niklas vart och handlat lite gott åt mig , tack älskling. Nu satte jag mig vid tv:n och såg att det inte finns något att titta på en Torsdagskväll :O Är det verkligen så? inget bra på Torsdagar? någon som har något förslag? Men det blit väl mys med Niklas, kaffe,  kex m. ost och korsord.se :D Det kan inte bli fel ;D haha. På Lördag är det tävlig i stallet och jag ska vara speaker. mohaha få se hur det går. Och om ingen har något bättre för sig så är ni hjärtligt välkommna att komma ut och titta. Klockan 13.00 startar det. Jag skulle också behöva något gott recept på mat. Tänkte göra något smasigt till Niklas på Tisdag. Så vill gärna ha lite tips.. haha.




/ Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback