Trött.

Usch  , vi har knappt hunnit börja med städningen. Var först och handlade med mamma. Efter det vart vi bjudna på middag vilket jag och Niklas inte tackar nej till ;D Så det blev bara till att springa upp och hämta kroken för att sen åka hem till mamma. Väl hemma hos mamma berättade vi om planerna och flytta vilket hon tyckte var bra, eftersom hon vill ha mig lite näramare, haha. Imorgon börjar praktiken det ska bli roligt men jobbigt på samma gång, ska till ett nytt ställe där jag inte har varit förut så måste lära mig nya regler,rutiner osv. men det ska nog gå bra hoppas jag. Och jag kom just på att Niklas fyller år om en vecka ungefär. Och jag har inte shoppat klart alla hans presenter ännu :O PANIK! Men som tur är har jag en snäll mamma som alltid ställer upp och ska försöka hjälpa mig :) Kan tyvärr inte skriva ut vad han ska få eftersom han sitter och småtittar då och då (a) .. Nej just nu ska jag krypa ner och läsa klart min bok, och så har  jag en övermysig katt som inte kan få nog av uppmärksamhet ;D.. Förresten, någon som har förslag på bra böker? Känner att jag behöver det nu när kylan kommer. En fin stickad tröja/klänning skulle inte heller vara fel. (a)

                                    
                                                                             - jag älskar dig!


/ Kram M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback