Tävling


- haha dagens outfit ;D

Idag var det somsagt tävling :) Jag var speaker och tyckte det gick övervägande bra? HAHA. Svårt sånt tycker jag att göra det på bra sätt för att alla ska förstå och vara nöjda, men övning gör färdighet som man brukar säg ;D Alla som var med var jätte duktiga, och min lilla anna klarade sig galant, felfri runda. Imorogn är det min tur att inta sadeln och hoppa lite. Hoppas det ska gå bra iaf. Man vet ju aldrig vad som händer. Niklas var med idag också , tror nog inte att han tycker illa om det iaf, för han hjälper till med det mesta när man ber honom, packa höpåsar osv. Sen har han ju två favoriter ute i stallet också Jadden och Kasper. En connemara skimmel och en liten shettis skäck. Tycker det är så söt. Älskar dig Niklas ♥ Efteråt åkte vi och hämta min lilla bebis som varit hos mormor eftersom jag int ekan låta honom vara hemma själv så länge, och det var ju kul för honom att komma ut och leka lite med syrran också. Så nu är han helt slut ch ligger på sängen, hjärtat.  Ne nu ska vi ta oss en kopp te och bara ta det lungt.

   
- Mirabell, mitt <3    - Julle & Kasper       - Jadden

/ Kram M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback