Stallet :)

Var och red idag, gick sådär. Klarade det inte riktigt :/ Men man har bättre dagar och man har sämre dagar. Men jag ska hitta tillbaka nästa vecka då jag ska jobba mån-tors :) Idg blir nog en tidig kväll till sängs för är väldigt trött och imorgon bitti ska jag och Kroken ut till mormor där han ska vara hela långa dagen och leka med Tove. Eftersom Niklas nu är frisk och jag är borta så länge på dagarna vill jag inte att min lilla bebis ska vara hemma själv. Efter praktiken ska jag  träffa Sofia och ta en fika det ska bli mysigt. För jag saknar henne som satan :( Nej nu blir det te och lite korsord tills Generation fett startar sen ska jag titt på det. Sen blir det Zzz, Ha det bra <3


Två bilder på mig och Mirabell för längesen

  


/kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback