Roomservice&Stockholm

Hej tänkte ta tag i bloggandet nu och ge det en ny start :)
Igår var jag i Stockholm med klassen vi var på binderi-SM.
Och kan ni giss vilka som var där? jo Johanny och Mattias
från Roomsevice, två av det snyggaste som finns. Så jag
höll på att tappa hakan där vi stog och tittade. Efteråt gick
vi fram och tog autografer. Det var jag, Lisa, Emilia, Jeanette
och tjugo stycken sjuåringar, haha. När dagen var slut så
splitrades klassen i tre veckor framåt :( Vi ska ju ha två
veckors praktik och en veckas lov, och i våran klass betyder det att
alla åker hem till sin egen hemort. Kommer sakna de flesta faktist :/ <3
Senare på kvällen när jag kom hem så överraskade Niklas
mig med pizza, mums! Senare gick jag över till Markus för att
parta med Sofia, Zandra och Madde, det var kul att träffa er flickor.
Idag har det mest varit lungt, var hos mormor en sväng och åt.
Lät Kroken leka lite med sin syster Tove. Så nu ligger han
helt död brevid mig och sover, underbara katt <3
Niklas är och hjälper sin bror flytta, men han borde dyka
upp snart.  Då ska vi ta en promenad :)
Men nu ska jag ta en kopp kaffe (älska det) , duscha och sedan sjunga
lite sing star. Vill också lägga till ett litet grattis till en speciellt
pojke som fyller ett år idag, hurra för Alwin :) Uppdaterar mer sen.
Ha det bra,

/ Kram M

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jättegrattis till Alwin:)<3

2008-10-11 @ 19:29:38
Postat av: MANGO

ÅH GE MIG EN KATT :( :)

2008-10-13 @ 20:39:35
URL: http://mango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback