Ravon

Idag  var jag först ute i stallet och hjälpte till lite innan det var dax att rida, var sablans nervös. Men det gick jättebra fick Ravon och han är super. Han är helt klart en häst som passar mig :) Mirabell är förstårs bäst av dom alla men jag tror att det kan vara nyttigt att prova lite olika hästar. Inte bara ha samma hela tiden inte nu när jag har lärt mig de flesta knapparna på Mirabell. Jag känner mig faktist riktigt på G med ridningen. Var nog bra att jag jobbade i sommras, vilket bettyde att jag red massa, och sen blev det tre dagar i veckan ett tag. Och det känns redan som jag har utvecklats massor. Jag lärde mig det där lilla extra med Mirabell och har nästan kommit över det rädslan jag hade i början. Hoppningen sitter forfarande lite kvar i hjärnan men det andra har släppt. Och jag känner mig grymt nöjd.  Skulle igenkligen träffa Sofia idag men jag  kom hem senare än vad jag hade tänkt mig. Men ska ringa henne imorgon. PÅ Tisdag fyller Niklas år och då blir det kalas här hemma , hihi. Nej nu blir det en kopp te och fortsätta titta på Bridget Jones Dagbok.

Söta Ravon ♥


/Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback