Öppet Stall

Idag har det varit öppet stall vilket betyder att man låter folk vara med och pröva hur det kännas att ha en egen häst. Saker som mocka, packa höpåsar osv står på schemat ;D Och så blev det självklart lite ridning till de duktiga barnen :) Det blev barbacka med Julle, Kasper,Rednex  och Ravon :) Och barnen tyckte Ravon var läskig och jag sa att det är ingen fara han är hur lugn som helst, så sen fick jag bevisa det genom att själv rida Ravon , det var så mysigt. Var ju ett tag sen man red barbacka, men det blev iallfall en liten galopp också , man vill ju imponera ;) haha. Igår så red jag Neah två gånger och sedan idag , känner att hon är mycket lugnare nu och hon är så mysig att hålla på med. Jag sägar ju det jag tycker om alla hästar på sitt egna lilla vis. Men erkänner fortfarande att Mirabell är bäst. Imorgon blir det shopping och fika i Norrköping med Sofia. Det ska bli mysigt att träffa sötolle igen. Nej nu ska jag ta mig ett varmt bad och bara njuta. Precis som min lilla sovande Krok..




/ Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback