Myskväll.

Idag blir nog en riktig mys fredag, ska kolla idol och singing bee. Ska äta god mat också som Niklas lagat. Kött, pomme och svartpepparsås. Kan man ha en gulligare pojke? nej jag tror inte det. <3 Imorogn ska vi  ju upp tidingt också, ska till mamma och äta frukost. Efter det ut till stallet och träffa mina nys bebisar, fem stycken blev det  :) Har ju även lovat att heja lite extra på Anna imorgon, hon ska rida Ratata och jag lovar att hålla mina tummar för henne :) HEJA ANNA! Ska bli riktigt kul att få se hela tävlingen den här gången. Har ju inte gjort det förut eftersom jag själv varit med. Har också fått reda på att speakern (jag) även är domare, ska bli kul och se om jag klarar av det , haha. Det kommer nog gå bra har ju Niklas som stöd.  Jo jag har ju blivit beroende av en låt också Alanis Morissette - Ironic, melike :)





/ Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback