Mirabell <3

                                   


Idag var en kul dag på praktiken fick göra massa buketter och lite annat. Jag börjar verkligen gilla floristyrket, men det gör jag varje praktik. Men sen när skolan väl börjar vill jag bara spy på det, så längtar jag till sommaren och stallet. Det är ett helt underbart jobb, alla underbara barn, kamrater och hästarna. Det känns så rätt. Sen var jag och red idag gick inte lika bra som det brukar men det kan ha med att jag inte har ridit på läge att göra. Jag hittade inte riktigt knapparna på Mirabell idag (hon var lite dryg faktist ;D). Jag älskar henne så, hon är en krosningsponny kategori C. Ingen speciell färg, lite opropetionelig och okänd härstamning . Men hon är ändå bäst. En riktig vän. Jag vet att det låter konstigt men det är den jag litar mest på i hela världen, och så är hon sjukt kelig. Nu sitter vi och kollar på Efterlyst, med väntan på Generation Fett. Haha tycker det är så kul. Niklas har för övrigt lovar att baka kladdkaka. MUMS! Imorgon blir det till att gå till kiropraktorn, ska försöka få till nacken, sen eventuellt träffa Sofia. Ne nu blir det kolla på tv , sen sova är sjukt trött Zzzz. Ha det!

/ Kram M

                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback