Lilla My har gjort det igen!

                                    

Krokens mamma har gjort det igen fick nyss samtal av Maria att hon fått ungar. Vilket betyder att Kroken har fått syskon. Så nu är jag "kattmamma" igen , eftersom jag är kattansvarig i stallet. Måste nog lära "mina" katter lite hyft snart ;D haha. Trodde faktist inte att det skulle hända igen så snart trodde bara hon var uppsvullen sen förra graviditeten så det blir väl till att sterilesrera my snart tror jag. Så det blir säkert letande efter nya ägare sen så om nån är intresserad av en söt katt så får ni hålla ögonen öppna efter inlägg. Kan ju bara hoppas att det inte blir så många den här gången. Men får väl mer info av Maria imorong kan jag tänka mig. Haha! Just nu sitter jag och kollar på TV4 fakta är ett pogram som heter "Fåfänga till Förbanelse" Det är en helt sjukt vad folk gör mot sina kroppar :O Det fanns tex: en ny metod att förstora brösten på , genom att trycka in ett långt rör genom magen och pumpa in silikon i brösten , det låter helt sjukt. Sen var det en bodybuilder som sa att om man vill vara i trim så får man offra vissa saker, som mat efter klockan 13.00. Det är ju sjukt att tränna hela dagarna att inte äta. Det måste at på kroppen som bara den. Aja det finns folk till allt. 

/ Kram M 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback