Kroken <3

Dåligt med bloggande idag för att vi har städad som dårar här hemma sen jag kom hem från praktiken. Niklas fyller ju år imorong eller igenkligen idag om man kollar klockan. Grattis Älskling. Jag har nyss kollat klart på Scrubs och ska snart krypa till sängs har bara lite kvar att städa upp innan dess. Imorgon slutar jag praktiken tre för att fira Niklas och hinna fixa lite innan gästerna kommer, och så ska jag troligen träffa sofia också, det ska bli skojigt. Alldeles nyss hade jag en keltokig katt hos mig. Och jag verkligen älskar denna katt. Jag är så glad att han är just MIN :) Och på Onsdag ska jag till stallet igen, så jag längtar. Det är veckans roligaste punkter att bara få göra något riktigt roligt. Sen tänkte jag på att nämna två personer i mitt liv som jag älskar av hela mitt hjärta som jag kanske ibland glömmer bort att visa det för. Och det är min Mamma och Mormor. Dom två människorna betyder alldeles för mycket och ibland tror jag att jag glömmer bort att visa det för dom. Mamma ställer alltid upp för mig i vått och torrt, likaså mormor men på andra sätt. Mamma åker runt pch fixar och trixar för att få mig att må bra osv. Så jag vill bara tala om för alla inte glömma bort era föräldrar hur arg man än är på dom så älskar dom er inners inne. Visst finns det undantag , vet många bra exempel på det men de allra flesta föräldra är inte duma, elaka osv. utan bara rädda om er! glöm inte det. Och nu är det Kärleksvecka i Katrineholm, så passa på att vara extra gulliga mot era nära och kära <3

Kroken   ♥                                    Mormor  ♥                          Mamma,jag,Maxine,Stefan
                                                                                                   i Malaysia 2004 ♥



/ Kram M

Kommentarer
Postat av: Niklas

Vilken jäkla tjock katt!

2008-10-21 @ 00:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback