Kalas

Idag har jag jobbat gick bättre än jag trodde , var ju inte så fräch när jag vaknade imorse. Igår fyllde min favorit flicka sextonår :) HURRA! Så det blev lite party men jag drack inte mycket eftersom jag visste att jag skulle jobba. Ändå vaknade jag som ett as imorse.. Idag vart det somsagt kalas med fyra barn det gick bra , vi hade ravon som ridhäst och han klarade det jättebra, fin kille det :) Imorgon är det ridning igen JIPPI! Jag älskar det. Idag vart det en fika med Sofia och ikväll ska jag och Niklas bara mysa och äta pizza. Så ska jag läsa lite om märkena som jag ska hålla kurs i nästa vecka. Men nu blir det pizzaätande. Ha det bra!


/ Kram M

Kommentarer
Postat av: chefen :)

aja baja, inte vara bakfull på jobbet...

2008-10-25 @ 21:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback