Julkänslor :o

Sitter hemma nu och har hittat en ny kärlek mer än kaffe för tillfället :O:O JULMUST! heja , jag längtar efter jul just nu , slippa allt regn och rusk och bara få fram mysiga tomtar och snö. Men jag har aldrig riktigt firat jul , min familj är inga direkt firare. Det har varit ett par supar framför granen lixom , haha. Till mormor och ätit massa mat. Men nu försöker min vänliga sambo få med mig till världens kalas, men vettefan måste ju ha kroken med. Kan inte fira jul utan min lilla sötnos, men han ska nog få följa med.  En annan kärlek just nu är ost , eller det brukar ju vara min kärlek, (a). Ne nu ska jag återgå till tv tittandet på den lilla fjolliga saken som är med i Lyxfällan som pratar som en bebis. HAHA! Ha det!




/ Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback