Jobb :)

Idag hade jag vita hästen krus och det gick jätte bra :) Hade jätteduktiga tjejer med som klarade det galant. Ska ha gula hästen imorgon och brons hästen på onsdag. Idag red jag Neah, ska rida henne hela veckan och det känndes bra , hon är en mycket gullig och gosig ponny. Hon är en D-ponny, skimmel med jätte lång man. Hon är ganska pigg och bockat i galoppen nu på "vinterhalvåret" så jag tog det mycket lungt och jobbade henne bara i skritt och lugn trav. Tycker hon har väldigt trevlig trav.. Sen har jag stått och goasat massor med Judith som är två år och barn till Julia som är Marias ( min chef ;D ) häst. Och precis som sin mamma är hon väldigt vacker. Och otroligt gosig av sig. Men imorgon blir det som sagt jobb sen träffa Sofia :)

                   Neah  ♥                                                    Judith  ♥
       


/ Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback