Hipp Hipp Hurra!

Idag är inge vanlig dag för det är Niklas födelsedag hurra hurra hurra lalala. Ja idag har vi haft kalas här hemma kom massa folk :O Haha min kära mamma med familj tittade också förbi och Niklas fick massa fina presenter :) Mycket saker som är användbara här hemma. Annars har det inte hänt så mycket var på praktiken och det var snittdag. Det är faktist ganska avslappnade tycker jag. Imorgon är det dags för stallet igen :) JIPPI! Får se vilken häst det blir men hoppas på Mirabell, men jag har inget problem med att rida någon annan tycker faktist om de alla hästar jag har ridit de har sina egna speciella egenskaper :) Kan ju tala om att Ravon också har blivit en favorit hos mig, efter som han är väldigt snäll och mysig :) På Torsdag hoppas jag på att få träffa Sofia, saknar henne som attans. Hon är den absolut bsta vännen som finns, jag vet att jag kan lita på henne i vått och tort, hon är helt enkelt underbar.<3 Kroken är helt slut här hemma efter att ha blivit jagade av massa barn , haha kanske bra det så han inte är som snurre sprätt vid sovdags ;D haha. På Fredag fyller Sofia år också och då ska jag fixa något riktigt fint tänkte jag :) Men nu ska jag titta lite Tv , och sen sova!

                            


/ Kram M 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback