Gula hästen ;D

Idag har jag jobbat och haft kurs i Gula hästen, det var kul och gick bra. Hade ju bara två elever idag och som klarade sig galant.  Imorgon kommer det svåraste av de tre kurserna och så ska barnen få träna på att rida lite vägar osv.. Men då är som fem stycken. Det ska bli kul. Annars har jag inte gjort så mycket idag, ridit Neah och det känndes bra. Imorogn kommer troigen Anna och jobbar med mig också :) JIPPI! Har saknat henne ju. Och på Fredag ska jag till Norköping med bästaste vännen , Sofia, <3. Men nu ska jag bada mednas älsklingen fixar något gott att äta till mig :) Skriver mer sen

  Neah fick låna Mirabells röda saker ♥                              Tussilago sover  ♥
.      


/ Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback