Vad fan gör Johan i Idol?

Jag , älsko och mini-älsk, har tittat på Idol. Och måste säga att de personliga favoriterna är Lars och Robin.E. Och tycker att Laila är en stor fjant. Ja en fjant är precis vad hon är. Hur i helvete kan hon sitta och säga att Johan kan sjunga , sedan säga att Lars tar upp en viktig plats för nån annan? Det är Johan som gör han sjunger falsk och håret i naken reser sg för att det är så fruktansvärt dåligt. Jag har en syster som är nio och hon sjunger 1000 ggr bättre. Skärpning till juryn. Ni kan läsa mer på http://www.aftonbladet.se/nojesliv/idol2008/article3669072.ab. Jag blir så trött på alla dessa fjortisar som sittar och röstar honom vidare varje vecka. Det handlar inte om att vara söt ( hur man nu kan tycka att han är det :s) utan hur bra man sjunger. Jag tror dock inte att varken Lars eller Robin.E tar sig till final men hoppas på att Alice och Kevin gör det för som har visat att som klarar allt. Anna kan åka hon gör ju bara samma sak varje vecka, ser skitnödig ut och låter likadant. Men men, hoppas sverige sköter sig ;D Jag slänger iaf iväg två sms till mina favoriter. Idag var jag och handla i Norrköping med Sofia, blev lite men lägger ut bilder sen ska mysa mer med älsk nu och en kopp varm te framför TV:n och de tända ljusen. Ciao!

BTW; JAG HAR BILJETTER TILL FINALEN I GLOBEN :D Men om Johan är där kan det säljas två biljetter. :)

        IDOLS INNE FOLK                                                                                                         
  • LARS - Helt grym kille som står för vem han är! GO LARRRRRRRRS !
  • ROBIN.E - Sjukt skön rockare, jag gillar't.
  • ALICE - Söt tjej med fina kapaciteter, fin röst klarar det mesta.
  • KEVIN  - Klart målmedveten kille som kämpar på och har underbar röst, och så kan han dansa ;D
       IDOLS UTE FOLK
  • JOHAN - Skrikig röst, och väldigt jobbig att höra på. BLÄ!
  • ANNA - Tråkig, ser skitnödig ut när hon sjunger och låter likadant vecka efter vecka.
  • SEPIDHE - Lite nasalröst och lite för tillbaka, annars verkar hon vara väldigt trevlig.
  • ROBIN.B - TRÅKIGA MÄNNISKA! Samma samma vecka efter vecka :/


 - Skulle också säga att jag saknar min lillebror Alexander massor <3


/Kram M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Robin b är ju fan bäst ;)

2008-11-01 @ 07:42:40
Postat av: Linda Johansson

Anna och Robin B är ju fan bäst. Anna har en sån unik röst som ingen annan har. men jag kan ju hålla med om att Johan inte har ett skit där att göra, han kan ju inte ens sjunga för fan! <33 :)

2008-11-03 @ 01:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback