:(

Idag har jag varit på praktiken och Kroken hos mormor, kul för pojken att få leka av sig lite. Sen  var jag och fikade med Sofia och Zandra det var riktigt trevligt. Var så längesen. Jag hade nästan glömt alla våra trevliga samtal om allt och inget <3 Idag fick jag ett mindre roligt besked också och det är att min gammelfarmor har fått en stroke till och att hon matvägrar, delvisäga hon äter inte.. Jag vet inte vad jag ska göra har inte träffat henne på väldigtlänge men hon har tjatat jätte länge om att just få träffa mig, och av alla barnbarnbarn är det bara min födelsedag som hon kommer ihåg, så jag känner att jag måste upp och hälsa på henne innan det är försent. Hars lite smått panik, är jätteledsen trotas att jag inte sett henne på länge. Hon har alltid varit så snäll, skickat kort osv. Men läkarna sa att hon inte kommer leva länge till max några veckor men det kan även bara vara några dagar till. Vet inte vad jag ska göra. Jag hoppas jag hinner upp i tid så hon får träffa mig. Och kom ihår Inga du finns i mina tankar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback