Yey.

Måste säga att jag uppdaterar dåligt nuförtiden ;( Det är så mycket som händer runt omkring mig, och jag vill bara finnas för alla men nu vet jag att det inte funkar. Man måste prioretara ibland. Vad som går först i livet. Nog om det , igår vad jag och red Mirabell :D <3 Det var ett tag sen faktist, haha. Men vi körde iaf handy horse och det gick bra, men attans hon är het nu. Idag blir det träffa sofia för att fika, plugga och sen mysa med älsklingen vilket jag har varit dålig på sista tiden :( <3 På Onsdag är det öppet hus i skolan , väldigt trevligt måste jag säga. Tycker verkligen om mina små floristbarn. Jag har kommit på att florist var ett väldigt bra val av mig, jag trivs faktist med utbildingen nu och jag tycker det syns på mina arbeten dom blir bätttre och bättre. Och det höjer mitt självförtroende på något vis. För jag känner mig säkrare i det mesta jag gör :D Nog nu måste springa till Strandviks och hämta mina APU-papper :) Ha det !

                         - Floristflickor , Sarah , Emila & Sandra  ♥



/ Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback