Yes!

Sitter hemma nu ska snart till mamma och få lite mat i mig , mums! Sen blir det att fika med Sofia. Tycker så synd om dig gumman, men du vet att jag alltid finns för dig. Idag var jag i stallet och red , vi körde handy horse. Det är så jävla kul, jag älskar det. Hade Ravon och han är underbar, hoppas på hand horse imorogn med. Imorong ska jag ju jobba också :) Men då hoppas jag på att jag får Mirabell, det var så längesen nu. Jag skulle verkligen vilja ha en häst som Mirabell själv hon passar mig perfekt till sättet gosig och jätte mysig att rida. Nog om det , jag vill också säga att det var värdelöst att Robin och Lars hängde löst igår. Och visst Lars har spexat mycket ( vilket jag gillade, eftersom Idol ska vara ett såkallat "underhällningspogram")  men han var lätt bäst av alla igår, han är ju kung på att sjunga. Men den där fula lilla fjortisen Johan Palm kan ju bara packa, han sjunger som en kratta, noll koll på sig själv och sin röst. UT MED HONOM! Men för att det ska ske måste alla fjortis/emo tjejer sluta rösta på honom för att han är "snygg". Lyssna på rösten istället Robin.B är också en sån värdelös tråkig typ , likaså Anna. USCH! Skriver mer ikväll <3


Idol listan by Michelle, :)

Dom som sitter säkert är

  1. Kevin, killen har ju bevisat att han kan sjunga allt, med helt underbar röst. GO KEV <3 
  2. Alice, likaså här tjejen går inte att besegra hon klarar av alla uppgifter hon får.
  3. Robin.E , inte nog med att man kan vara väldigt snygg, man kan sjunga också, dock kanske inte bäst men han har en jävligt bra röst. och utsträllar verkligen: Jag vill detta!
Dom som hänger löst är
  1. Johan "emo" Palm , frukatansvärt vecka efter veckan han har inte koll på sin röst, ut med honom NU!NU!NU!
  2. Robin.B ,  Snälla människa se lite glad ut. Utstrålling tack? Och rösten , den är inte heller så bra, sorry =(
  3. Anna, Zzzzzzzzzz kan männinska sjunga lite annourlunda? Inta bara sänka rösten? vad säga som att höja lite? Och sluta se så skitnödig ut, inga starpoints till dig inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback