Vad i helvete? :O

Va fan visst jag tycker inte om Anna men va fan Johan är det värsta jag hört. Nu får det vara nog, hur kan han gå vidare vecka efter vecka, visst han har lite utstrånling då och då. Men sjunga det kan ha fan inte. Hoppas att hans fjortisbrudar har slut på pengar nästa vecka och inte kan rösta. För skulle han vinna kan jag bara säga att det blir SKANDAL! Blä. Men men nu kan vi prata om roliga saker, imorgon blir det stallet. Går inte rida på banan men min snälla ridlärare har lovat mig en uteritt med Anne-Lousie och Anna tror jag :) Ska bli så skönt att rida igen, var ju en vecka sen sist. Sen efter det blir det att träffa Sofia :D:D Nej nu blir det slappa lite.. <3

-bara för att jag har världens sötaste kisse,
som jag köpte en fin väst till idag <3



/ Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback