Stolt över min lillabebis <3

Idag har varit en ganska tuff dag, startade morgonen med att lämmna bort min lilla älskling till Mamma vid kvart i sju för att sen ta tåget till skolan. Hela dagen har jag varit orolig, tänk om det händer något fel, tänk om han inte klarar sig.. USCH! Jobbigt, jag kan förklara kanske ;D Min älskade Krok åkte alltså till veterinären med sin syster för att dom skulle kastreras/sterilliseras, vaccineras och ID-märkas.. Men allt gick bra som tur va. Och nu är han hemma, han var lite groggy i början men det gick över , och nu är han mysigare än någonsin. Tycker dock synd om honom för han kliar sig väldigt mycket i örat. Lite jobbigt men det går nog över. Idag har jag också vart på min första svetsteknik , gissa vem som äger? haha jag såklart ;D Mohaha. Snygg också i de vackra kläderna. Men roligt var det. Var hos tandis också och pilla med tandställningen. Efter det har jag mest vart med Sofi och nu blir det lite plugg för att sen sova. Men ha det, CIAO!

- Du är den bästa min skatt <3



/ Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback