Stallet <3

Kom nyss hem från stallet :D Tycker det gick superbra. Hade Neah-Lill och red barbacka, det kändes så skönt gjorde lite små övningar också, jordenrunt, damsadel osv. Neah har en väldigt skön trav vill jag säga. Men när jag satt och red tänkte jag på en sak , tänk om jag inte hade börjat rida hos Maria då hade jag slutat med denna underbara sport. Och jag hade deffinetift inte hängt i stalet så mycket och ännu mindre jobbat i ett stall. Jag tycker verkligen att det är kul att testa de olika hästarna och att vara med på sommaren och hjälpa till ( det är min favorit tid på året). Jag hade aldrig träffat så underbara människor. Som Anna hon är en urgullig tjej som jag älskar att prata med och sen så är hon så himla duktig och jag bara längtar tills jag är lika bra som hon. Sen Maria och Jörgen, snällare människor får man leta länge efter. Dom har helt klart gjort så jag trivs bättre i livet, genom att vara så snälla och rara så fick jag verkligen tillbaka känslan för att rida och vet nu hur mycket som helst och hästar, skötsel mm. Så det jag vill säga är Tack Maria, för att du fick mig att verkligen tycka om att vara i stallet, att du verkligen bjöd in mig i stallet och fick mig trivas! Du är den bästa ridläraren som finns ♥

En bild på Maria, Jörgan och gullungen Alwin <3
'

Kommentarer
Postat av: M

Tack!

2008-11-02 @ 20:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback