Sanningens ögonblick

Ska snart titta på Sanningens Ögonblick som jag har spelat in. Ta en kopp te också, plus mysa med min pojkar ( niklas och kroken). Idag har jag inte gjort så mycket, vart och fikat med Mamma,Stefan, Maxine, Anette och Lasse. Det var mumsigt och trevlans. Annars har jag varit i stallet och ridit Ratata det var ett tag sen men det var supr skoj, han är verkligen en mysig häst. Han kan vara lite sur i boxen ibland, men inte idag då var han bara mysig tycker jag. Men jag tycker att lektionen gick väldigt bra måste jag säga. Imorgon har vi sovmorgon och halv studiedag vilket betyder att jag börjar klockan 09.35 och slutar 12.10 :D:D:D Sen ska jag ut till mormor för att göra en dörr krans till stallet tänkte jag och en dörrkrok till Maria och Jörgen :) Men nu ska jag som sagt kolla på tv, ha det !

Ratata ♥


PS: den anonyma fegisen vågar fortfarande inte lämmna sitt namn , eller? DS.


/ Kram M 

Kommentarer
Postat av: maria

Din anonyma kompis kanske är samma trevliga person som lämnat kommentarer hos mig också. Visst är det gulligt :)

2008-11-17 @ 07:28:26
Postat av: Michelle

Ja väldigt trevlig människor måste jag säga :) Speciellt när dom inte ens vågar stå för sig själva, vem tar en sån på allvar?

2008-11-17 @ 08:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback