Öppet hus på florist <3

Morgonen började med sovmorgon, skönt! Första lektionen var gympa som leddes av några som går basketlinjen och det var jobbigt, har inte varit så slut på länge vill jag lova. Sedan lunch och femtio minuters matte, för att sen sluta. Då tog jag och min Millie en liten promenad ner till mc och köpte kaffe, MUMS! Sen blev det till skolan för att fixa lite till öppet hus, jag gjorde klart min dekoration sen så var vi mest och flumma runt. Efter ett tag kom det folk och vi skulle göra dörrkrokar. Jag hann med fem stycken :D Stolt är jag, men samtidigt är det inte så konstigt, insperationen bara flödar just nu. Jag känner mig verkligen på hugget. Men så är det ju en skön vecka också, slutar tolv imorgon och halv tolv på fredag. Äntligen känns det skönt att gå i skolan ;D haha.Och min stackars lilla Niklas är sjuk, bara kräks och kräks, men jag älskar dig hjärtat <3  Imorgon blir det träffa Sofia :). Nej nu blir det lite plugga och sen se på Insider om folk som har sex med djur, hur nu i helvete man kan ha det. Som jag sägar går man på barn eller djur och andra försvarslösa borde man få snoppen avskuren eller framstjärten ihopsydd, bara lagom så man kan kissa ordenkligt.

 

Gjorde denna dekoration idag till utställningen, :)

Kommentarer
Postat av: fridat

Den vart klockren. jättefin! :)

2008-11-12 @ 22:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback