Ojoj :O

Såg nu att jag inte skrivit i bloggen så mycket nu ;D Men här kommer en liten update av helgen. I lödags var jag och red somsagt. Vi red ut och jag hade Ravon som troligen är den trygaste hästen jag någonsin tidit på. Det var ingenting som störde den killen han bara trampa lungt på. Söndag var det återigen en uteritt :) Men då hade jag Ratata , han var lite svårare. Han är stor men lite småfeg eller vad man ska säga. På banan är han väldigt stabil men när man kommer ut så kopplar det inte riktigt , så är det så mycket läskigt. Så när Jörgen tappa sin vante och vi skulle vänta så bästämmde sig Ratata för att han inte skulle det. Så han backa lite gulligt ner i diket. Haha men tack Malin som stod kvar och vänta med mig.. Just nu är det mycket i skolan, men jag ska skärpa mig med bloggandet! Jag lovar :) Älsklingen är på pokern ikväll och jag ska ängna kvällen till läxor , jippi! På Torsdag ska min lilla krok kastreras :O Är så orolig för mitt lilla hjärta, jag vet att det är överdrivet men men ;D Nej plugga var det. Ha det <3


/ Kram M

Och just det ditt lilla anonyma kryp, du kanske kan stå för vem du är? Börjar tröttna på dig nu. Men det måsta vara synd om dig som inte vågar stå för vem du är. Haft en taskig uppväxt? Inte fått säga vad du tycker? :) Men här vettu kan man säga vad man tycker, om man vågar stå för den man är! Och svar på dina gulliga kommentarer: Ja jag beter mig nog mognare än de flesta, ett tag var jag väldigt omogen men det var när jag umgådes med fel folk. Och nej jag är ingen djurplågare! Vem som helst kan säga att jag skulle ofra min hand för den där katten. Och du tycker inte att man kan ha en väst på en katt som fryser och faktist TRIVS i den? Men man kan ha det på en hund? det är mindre djurplågeri? Haha blåsta människa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback