Järnbrist?

Jaha , idag fick man reda på att man lider av järnbrist, inte undra på att jag varit så trött osv. Skönt iallafall att få en förklaring på det hela. I skolan fick vi inte mycket gjort idag, hade bara floristik :) Woohoo. Imorgon blir dte desto jobbigare då börjar jag åtta och går til tre, suck suck. Nej inte så men jag är bara så trött på det, fast tur att man har allt trevligt folk som piggar upp stämningen :) Floristflickor det är grejer ♥ Imorogn ska jag träffa bästaste sofia, och på Onsdag fyller Mormor år plus att jag ska till stallet en sväng, det är alltid lika skojigt. Håller på att kolla julklappar till alla så att det blir klart sen. Kroken och Mirabell ska få varsit täcke, fast i olika storlekar ;D haha så ska dom få lite annat smått. Stallet är hemligt, det är samma present som jag skrev att Maria skulle få för att tag sen ( i tidigare inlägg) detta är inte riktigt klart än så jag bestämmde mig för att det skulle  bli en julklapp och hoppas det är okej ;D haha. Mamma och stafan ska nya sängkläder tänkte jag och en ny matta som ska passa in i deras sovrum när dom tapeserat om. Niklas present är hemlig, likaså Sofias men maxine ska få  Döskalle gardiner, en klänning och så tänkte jag köpa nån slags chokladmaskin ( man kunnde göra sin egna choklad eller nått :s ) Mormor och Tove vet jag inte riktigt än vad det blir , men det löser sig. Hoppas bara att alla blir glada. Nej nu ska jag fixa klart dörrkrokarna till stallet och maria. Hörs!


Det var lättare att vara liten :)  Michelle Frisk 4-5år ;D


/ Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback