Hemma

Nu är jag hemma igen och kan ni gissa? Jag glömde ta bilder, mitt minne är verkligen kasst! Nu ligger iallafall Kroken och sover som en stock, som vanligt när han lekt med Tove. Själv sitter jag här och ska göra mig en kopp te, plus att jag väntar spänt på att House ska börja. En annan sak jag faktist väntar på med spänning är att se vem som vinner presidet valet, min personliga favorit är obama men vi får väl se ;D Imorgon bitti ska jag möta min Milli :D <3 Sen ska vi ta oss till Eber och gå på handikapsmojsen. Hoppas alla andra sötnosar är där också , saknar er flickor <3 Just nu sitter jag och popar disney låtar, men en annan lår jag verkligen giggar är Ironic- Alanis Morissette. Så jävla bra :D  Nej nu är det Te-time. <3

Syskonen Bus, sötase kullen någonsin ♥

              Tove                                      Maggan                                  Kroken


Busungarnas mamma Lilla My, som faktist är min på sommrarna ;Dhaha!



/ Kram M

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Va söööta <3

2008-11-05 @ 15:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback