Ta mig från Katrineholm

SItter  hemma och ärligt funderar på om jag borde flytta ner till Norrköping, trots att jag tycker det värkar jobbig. Jag orkar inte med den här stan mer, alla är falska och ljuger för varann? VAD ÄR DET FÖR LIV?  Kan folk inte bara vara ärliga så skulle hälften av problemen  vara lösta nu. Men nej nej det gå inte man ska istället bli besviken och ledsen. Sen kan jag inte förstå hur vissa puckon i den här stan tänker, att vara glada för att andra är sårade? Hur kan man leva med sig själv då. Jag förstår det inte. Jag vill flytta ju mer jag tänker på det men saken är den att jag vet inte om jag skulle klara av det. Bort från vänner, bort från Niklas, bort från stallet, bort från familjen och bort från min Krok? Nej det kommer inte gå. Jag vill men klarar det inte. USCH! Ännu värre var att när jag vaknade imorse kunnde jag knappt röra min fingrar eller fötter har fortfarande jätteont, men i vilket fall gick jag till kryptan sen med Sofia,Zandra och Lina. Vi vart intervjuade av KKuriren. Kommer i Julspecialen så håll utkik ;DImorgon har jag bara NP i engelska sen slutar jag så är nog hemma elva eller tolv , skönt det! Sen ska jag till friskis och träna med sofian <3 Nej nu ska jag, kroken och Niklas snart kolla på Madagaskar 2, sen sova för klockan är inställd på 05.00 :/. Ha det!
                                      
                                                                    Familjen mupp ;D <3

                                                                                Pojkarna som äger mitt hjärta , Kroken & Niklas ♥


/ Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback