Hallå!

Nej jag har  inte tagit semester från bloggen ;D Idag så hade vi florestik i skolan , gick superB! :D:D Igår hade jag två barnlektioner i stallet , vi körde handy horse och dom var jätte duktiga. Det är ganska roligt att se barns som man såg i sommras som var lite halv rädda eller vad man ska säga , nu vara jätte säkra och göra saker samtidigt som dom tycker det är kul. Det är underbarat att se folk utvecklas :) Som jag i skolan, tycker ärligt själv att jag har förbättrat mig massor , tar mera ansvar och sköter mig bra. Försöker lära mig saker iallafall. Sen lite tråkigare är ett det finns personer i denna värld som är totalt hjärndöda, speciellt folk man tror man känner. Jag blir vansinig jag fattar inte hur man kan vara så korkad jag tänker inte nämna några namn, men dom här peronerna jag tänker på är det lägst i mina ögon just nu. Jag hatar er! Hålla på och såra folk ligger på dagis nivå , och ni ligger ärligt under hundskit i mina ögon. Jag hoppas att personerna i fråga verkligen fattar det och kanske tänker över sina beslut i livet.


Sofia, du ÄR min bästa vän, det kommer du alltid vara. jag finns för dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback