Grattis Mormor

Hej bloggen, just nu sitter jag på tåget till Norrköping, hade glömt att det var ny peiod, som är likamed nytt schema. Men men en liten sovmorgon har man inte dött av ;D Idag så ska jag ut till stallet, ska bli så skönt. Jag har precis fått upp lappen i stallet om att det är lucia. Som jag och Anna ska hålla i :) Har gjort om lite låtar på vårat vis, så dom passar bättre in i stallmiljön.. Haha. Idag ska jag även fota alla hästar så barnen kan rösta på sin favorithäst, alldså årets stallbästis. Jag känner verkligen hur mycket jag saknar att vara i stallet nu när jag inte är där lika mycket. Som om något saknas. Men det kan ju vara Mirabell ;D Nej nu ska jag ta mig av tåget så att jag inte hamnar i Linköping.  Men just det glömde ju säga att alla är välkomman att komma på luciafirandet, det blir lite lussetåg, fika osv...

Den 13 december klockan 10.00-12.00 är det luciafirande i stallet.
5kr per barn och 10kr per vuxen i priset ingår fika.
Välkomna :)
                                                                                           Grattis mormor som fyller år idag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback