Fixtrix.

Nu har vi änkligen fixat ihop sängen här hemma och satt på de nya fina sängkläderna. Samt satt upp nya gardiner, känns frächt. Vi har även kollat på en ny soffa som vi ska köpa :D Så blir det en ny TV som vi ska köpa av Jimmy , bara för att han är snäll :) Vi ska även ha lite sittkuddar om man gär hem lite vänner. Känns som det kommer bli kanon. Vi har verkligen fått upp en plan så det kommer bli superB. Vart inte kina med Sofia idag, kanske lite bra då jag har känt mig väldigt trött idag så vi ska ta det imorgn istället. Tänkte ta med hennes födelsadags presenter också- Lite sent men men bättre sent än aldrig. Imorgon blir det stallet också. Tror att det kan bli barbacka. Det är sjukt skoj :D Och lite plugga kommer det bli också. Snart ska jag lägga mig ner och göra lite korsord och bara mysa med Kroken och sen förhoppningsvis Niklas , mohaha. Happy Haloween gott folk!

/ Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback