Bibloteket

Idag var jag hemma från skolan med den dumma magen som jag kallar den. Har nästan alltid ont, ska kolla upp det nån dag. Så idag blev det plugg dag här hemma. Idag är det Tisdag vilket betyder att Niklas ska iväg och spela poker , så jag och Kroken ska åka en sväng till mormor. Jag ska fika och prata med mormor medan Kroken busar av sig.. Vi var på bibloteket idag också och låna lite böker, spel och filmer :D haha så jag har nått att göra om dagarna när jag åker/väntar på tåg. Imorgon ska vi ha någon handikapsutbildingsdag i skolan, sen ska jag hem och jobba. Ska ha två barnlektioner i stallet. Det blir Handy Horse, en jätte kul bana som man brukar ha på sommaren mest :) Jag och Mirabell är faktist ganska bra på den tycker jag , haha. Vi kan galoppera i slalom och hänga av en tröja, det är imoponerande, haha. Nej nu ska jag packa ner min lilla Krok och gå ut till mamma, men skriver mer i kväll, ska försöka komma ihåg bilder också :)

Jag och min lilla älskling



/ Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback